۱۳۸۶ بهمن ۱۷, چهارشنبه

سياست زير رادار

همين الان داشتم به کانالهاي تلويزيون نگاه ميکردم که رسيدم به سي ان ان و مايکل مور کار گردان فيلمهاي مستند را ديدم که نشسته و با لاري کينگ صحبت ميکند و ميگفت :
فيلمي را در دست تهيه دارد که نصف کارش تمام شده وموضوع فيلم در مورد مسائلي است که در طول هشت سال رياست جمهوري بوش اتفاق افتاده. مسائلي که مردم کمتر از آن اطلاع دارند و بيشتر دنبال جنگ ؛موضوع تروريست و عراق کشيده شدند . ميگفت فيلم تا حدودي کمدي هم هست.
ميگفت: فيلم فارنهايت11/9 در آمريکا اجازه نمايش ندارد .
ميگفت: در مورد بيمه اگر کسي تصادف کند شرکتهاي بيمه همه مردم را جريمه ميکنند ؛ چرا بايد چنين باشد؛ اگر کسي خلافي يا تصادفي ميکند هم او را جريمه کنند نه همه مردم را.
ميگفت: در آمريکا مردم بدليل نداشتن يک برنامه بهداشت ؛ درمان و دارو چنانچه مريض شوند هر آنچه را که پس انداز کرده اند بايد خرج کنند و يا خانه شان را بفروشند براي پرداخت هزينه بيمارستان و دارو.
در همين حين وقتي لاري کينگ از اندرسن کوپرخبرنگار ديگر سي ان ان خواست تا خبرش را اعلام کند و او نيز از بريتني اسپيرزو عکاسان "پاپاراتزي " گفت ؛ مايکل مور وارد بحث شد و گفت چرا روزنامه نگاران او را بحال خود نمي گذارند ؛ چرا نمي گذارند او زندگي خودش را بکند.
و آخر اينکه جناب مور هم از " او با ما " پشتيباني کرد.

هیچ نظری موجود نیست: